Po co prawnikowi blog?

Niewiele osób wie, że przez pewien czas myślałem o karierze naukowej. Na IV i V roku studiów byłem nawet „społecznym asystentem” mojego promotora. Jako prawnika (przyszłego) interesowały mnie wówczas ubezpieczenia – wszak Toruń to prawdziwe zagłębie brokerów ubezpieczeniowych (serio). Ale wyszło inaczej, nie dla mnie prelekcje na uniwersyteckich salach wykładowych, nie dla mnie profesorskie togi. Wybrałem sale rozpraw i togę radcowską. A zakłady ubezpieczeń znam raczej jako pozwanych w procesach.

Dlatego było mi bardzo miło, gdy otrzymałem zaproszenie od Karoliny Rokickiej (także blogerki), opiekunki Koła Naukowego Marketingu Prawniczego do wygłoszenia prelekcji pt. Po co prawnikowi blog? To być może jedyna okazja, by stanąć po „drugiej stronie” katedry na moim macierzystym Wydziale Prawa. Rafał Chmielewski zainaugurował działalność Koła (jakże by inaczej), zatem studenci wiedzą, jak ważne jest pozytywne myślenie o przyszłości zawodu.

Oczywiście, zaproszenie przyjąłem. I zapraszam na spotkanie w imieniu organizatorów. Link do wydarzenia znajdziesz tutaj.

Aha, i jeszcze informacje podstawowe: 12 stycznia, godz. 17.00, sala 97 WPiA UMK. Do zobaczenia!

plakat

Karol Sienkiewicz

Od prawie 20 lat z pasją pomagam przedsiębiorcom w poruszaniu się po zawiłych przepisach prawa i korytarzach sądowych. Działam skutecznie i sprawnie.

Podobne artykuły

Komentarz do tego wpisu post

  1. Tomasz pisze:

    Zapowiada się całkiem ciekawie.

  2. Adwokat pisze:

    Własny blog prawniczy to nie tylko okazja do promocji własnej działalności, ale też szansa na „oswojenie” z osobą prawnika. Tym bardziej prelekcja dla przyszłych adeptów tego zawodu może okazać się pomocna dla niejednego z nich w budowaniu zawczasu pozytywnego wizerunku zwłaszcza w środowisku potencjalnych klientów.

  3. magda pisze:

    Witam, a ja mam takie pytanko jeśli prawnik zajmował się sprawą i został wydany tytuł wykonawczy (podobno)bo nigdy w nasze ręce nie trafił i nic nie udało sie uzyskać bo dłużnik nie ma majątku a prawnik też „zniknął” nie ma z nim kontaktu to w jaki sposób mogę sprawdzić ewentualnie odzyskać ten tytuł?

  4. Agentka pisze:

    Blog u prawnika może być doskonałym narzędziem marketingowym, wizerunkowym. Sposobem na utrzymanie kontaktu z klientami. Budowanie z nimi relacji w komentarzach etc.

  5. Antoni pisze:

    Nie da się ukryć, że blog wiele daje 😉 przede wszystkim można zdobyć zaufanie przyszłych ewentualnych klientów, a to na pewno dużo

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *